To sponsor, a to reklama
Nieprecyzyjne rygory dotyczące informacji o sponsorze nie uzasadniają wymierzenia kary stacji telewizyjnej, w tym przypadku TVN.
To sedno najnowszego wyroku SN, który oddalił zarzuty KRRiT, że stacja dopuściła się niedozwolonej reklamy producenta (biżuterii).
Poszło o program TVN z połowy grudnia 2014 r., w którym jako sponsora wskazano właściciela salonów i marki A. Na tle choinki piękna kobieta otwiera puzderko z biżuterią i uśmiecha się do mężczyzny. Ten odwzajemnia uśmiech, po czym przytuleni obserwują padający za oknem śnieg. Ukazuje się nazwa firmy i słowa „z miłości do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta