Zakupy stacjonarne wygrywają dzięki relacjom z konsumentem
Galerie handlowe wypracowały nowy model funkcjonowania, oparty na włączaniu się w miejską tkankę i szybką reakcję na społeczne problemy i zagrożenia.
NEPI Rockcastle, międzynarodowa firma będąca właścicielem m.in. 12 galerii handlowych w Polsce, ma świadomość, że aby przyciągnąć klientów galerie muszą wejść w nową rolę i zadbać o atrakcyjność oferty, nie tylko czysto handlowej. To buduje „client experience” – czyli najmocniejszą stronę stacjonarnego, wielkopowierzchniowego handlu: stworzenie pełnej, zróżnicowanej propozycji dla osób w każdym wieku, która sprawia, że robienie zakupów staje się częścią znacznie szerszej aktywności odwiedzających. A to stanowi o przewadze handlu stacjonarnego nad popularnym w czasie pandemii e-commerce.
Po dwóch latach pandemii spółka szybko wyszła na spotkanie klientów tęskniących za tradycyjnymi doświadczeniami konsumenckimi, oczekującymi nowych propozycji, ale mającymi jednocześnie świadomość zagrożeń i wyzwań, jakie stoją dziś przed wszystkimi. Było to możliwe m.in. dzięki temu, że firma, mimo trudnych warunków kontynuowała inwestycje – m.in. rozbudowę i modernizację Focus Mall w Zielonej Górze oraz Bonarki w Krakowie. Zabiegano także o obecność nowych atrakcyjnych marek, które weszły na polski rynek. A wszystko to przy założeniu, że najwięcej mogą zyskać...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta