Dopasowane zakupy w internetowym sklepie
Aby kupić w sieci krem, sukienkę czy nawet telewizor, klienci potrzebują szczegółowej wiedzy o tym produkcie. Dziś zwykły opis i zdjęcie nie wystarczą.
Dlatego firmy zajmujące się e-handlem powinny sięgać po nowoczesne technologie, by sprostać takim wymaganiom. Bo zadowolony klient nie tylko wróci do takiego sklepu, ale też poleci go innym.
Obejrzeć na żywo,
kupić w sieci
Rynek e-commerce w Polsce rósł szybciej w czasie pandemii. Z analizy przeprowadzonej przez PwC wynika, że w 2026 roku jego wartość brutto w Polsce osiągnie 162 mld zł. A to oznacza średnioroczny wzrost o 12 proc. Poza tym 85 proc. Polaków deklaruje chęć dalszych zakupów online. Te liczby mówią same za siebie – przyszłość e-handlu właśnie się zaczęła.
Jednym z nowoczesnych rozwiązań dla e-handlu są tzw. showroomy, gdzie klient na żywo może obejrzeć wybrany produkt, by potem kupić go w sieci. Zaprezentowanie produktu offline i możliwość kupienia go online zdecydowanie zwiększa szansę na proces zakupowy.
Ale to nie wszystko. Innym przykładem przenikania się strefy online ze strefą offline są beacony. To mały nadajnik, który umieszczany jest w sklepach w dowolnym miejscu lub przy konkretnych produktach. Możliwości jego wykorzystania jest cała gama, jednak najczęściej stosowane są w celu sczytywania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta