Sprzedawco, rozkręć sprzedaż online na bezprowizyjnym marketplace
Darmowe rozwiązania marketingowe na platformie, szeroko zakrojona kampania telewizyjna i radiowa promująca projekt, wreszcie 0 proc. prowizji od sprzedaży czy brak abonamentu – sprzedający w e-commerce, którzy dołączą do powstającej platformy sprzedażowej wszystko.pl, nie będą mogli narzekać na brak wsparcia w rozpędzaniu biznesu online. Nowy marketplace stopniowo wchodzi na rynek, od sierpnia codziennie rejestrują się na nim kolejni sprzedawcy z każdej kategorii. W czym może okazać się lepszy od największych serwisów w Polsce?
Zacznijmy od krótkiego wyjaśnienia. Platforma sprzedażowa wszystko.pl nie wzięła się znikąd. Portal ma wsparcie Grupy Kapitałowej Comarch, jednej z największych firm z branży IT w Polsce. Od kilkunastu miesięcy specjalnie oddelegowany zespół specjalistów od technologii, sprzedaży i marketingu pracuje nad rozwojem nowoczesnego marketplace, który pozwoli przedsiębiorcom w każdej kategorii sprzedawać swoje produkty.
I to za darmo!
0 proc. prowizji od sprzedaży i brak opłat abonenckich
Tak jest, na wszystko.pl sprzedawcy nie zapłacą ani grosza prowizji od sprzedawanych towarów. Co więcej, portal nie planuje pobierać od nich opłat za założenie konta czy utrzymanie ofert. – Tym samym wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom sprzedających w e-commerce, którzy na innych platformach muszą płacić coraz wyższe opłaty i prowizje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta