Doświadczenia szyte na miarę
Doświadczenia i emocje towarzyszące zakupom są dziś ważnym wyróżnikiem nowoczesnych centrów handlowych. Przyjazne technologie i nastawienie na potrzeby i emocje klienta umożliwiają łączenie doświadczeń fizycznych z cyfrowymi.
NEPI Rockcastle, właściciel 14 galerii w Polsce i kilkudziesięciu za granicą, stawia na rozwiązania, dzięki którym chce rozbudzać dobre emocje, wchodzić w interakcje z klientami i jeszcze silniej uczestniczyć w życiu lokalnym.
Dzięki innowacyjnym instrumentom i unikalnym pomysłom odpowiada na wyzwania obecnego czasu i wspólnie z markami i najemcami spełnia nowe oczekiwania klientów.
– Poszukujemy coraz lepszych rozwiązań i staramy się być innowacyjni – mówi Marek Noetzel, Chief Operating Officer w NEPI Rockcastle. – Nowe metody dotarcia do klienta opierają się na najlepszych, pozytywnych emocjach rozbudzanych wokół centrum handlowego. To właśnie mają na celu np. przebudowy i nowe aranżacje zapewniające lepszą akustykę czy łatwiejsze parkowanie. Temu służą aplikacje mobilne i program lojalnościowy. To rozwiązania, których jeszcze kilka lat temu nie było na rynku. Regularnie robimy badania satysfakcji klientów i mamy unikalne know-how w tej dziedzinie, dzięki temu wiemy, jakie są oczekiwania. A nasi klienci to przecież nie tylko osoby kupujące w galeriach, ale także nasi najemcy – podkreśla Noetzel.
Nie tylko zakupy
Jakie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta