Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Bazary są lubiane, ale ich siła przyciągania słabnie

19 lipca 2023 | Pierwsza strona
źródło: Rzeczpospolita

W tym roku swój biznes zlikwidowało już niemal tysiąc bazarowych sprzedawców – wynika z danych Dun & Bradstreet zebranych specjalnie dla „Rzeczpospolitej”.

Choć takich kupców ubywa od lat, to nadal jest ich ponad 110 tys., bo Polacy są fanami kupowania na bazarach. Z badania UCE Research wynika, że głównym motywem przyciągającym klientów jest chęć nabywania świeżych, naturalnych produktów, w domyśle wprost od rolników. Kupują oni tam owoce i warzywa, ale także mięso czy nabiał, a czasami towary przemysłowe.

– Z bazarów i targowisk najszybciej znikają wyspecjalizowane stoiska z odzieżą, obuwiem i żywnością, co jest konsekwencją rosnącej siły e-handlu – mówi Tomasz Starzyk, rzecznik Dun & Bradstreet. —pm

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 12625

Wydanie: 12625

Spis treści
Zamów abonament