Jak zabezpieczyć dostępy do kont w social mediach
Telefon jest równoznacznym narzędziem z komputerem, dlatego dużym błędem jest pominięcie urządzeń mobilnych w procedurach bezpieczeństwa i nieuregulowanie w nich zasad używania sprzętu prywatnego przez pracowników.
Postępująca cyfryzacja zarówno w przestrzeni gospodarczej, jak i prywatnej powoduje osiąganie coraz większych wartości dóbr wirtualnych. Komunikacja elektroniczna staje się ogromnym narzędziem sprzedażowym, marketingowym, ale również wizerunkowym. Pomimo podjęcia prób trudno jest jednoznacznie wyliczyć wartość profilu w social mediach, który obserwuje np. 100 tys. internautów. Konieczne jest każdorazowe badanie jakości grupy odbiorców, ich responsywności, a także konwersji na korzyści zakupowe i usługowe.
Liczy się każdy subskrybujący
Świadomi przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że skuteczność reklamy zarówno organicznej (bezpłatnej), jak i tej w pełni komercyjnej na platformach społecznościowych jest niezbędna do rozwoju, a wręcz utrzymania pozycji rynkowej. Stąd coraz większe środki są inwestowane w rozwój stanowisk, a nawet działów odpowiadających za dostarczanie internetowych treści i budowanie relacji z odbiorcami, a w wielu przypadkach również prowadzenia bezpośredniej sprzedaży usług i produktów z wykorzystaniem tego kanału komunikacji. Każdy kolejny subskrybujący, obserwator czy śledzący nasze dokonania „w sieci” wpływa bowiem na wzrost wartości naszego konta społecznościowego. Każdy przedsiębiorca powinien więc zadać sobie pytania, czy jako właściciel firmy mam awaryjny dostęp do konta np. w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta