Spirytus dla pracowników w kosztach pracodawcy
Firma może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na lekarstwa, środki higieniczne, napoje oraz przekąski, które są udostępniane pracownikom. Wpływają bowiem pozytywnie na ich samopoczucie i motywują do lepszej pracy.
Potwierdza to interpretacja Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 12 grudnia 2024 r. (nr 0111-KDIB2-1.4010.581. 2024.1.AG).
Wystąpiła o nią spółka z o.o. zajmująca się produkcją i sprzedażą artykułów ślubnych, przede wszystkim sukien i welonów. Ma sklep stacjonarny, internetowy, magazyn. Aby zadbać o higienę i komfort zatrudnionych pracowników zapewnia im środki higieniczne, takie jak mydło, chusteczki, żele do dezynfekcji, szampony, dezodoranty oraz tampony i podpaski. Mogą też korzystać z leków i środków pierwszej pomocy. Są to m.in. spirytus salicylowy, woda utleniona,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta