Chodziło nam o dotarcie do mężczyzn
Chcemy zrobić coś, co ma wartość nie tylko sprzedażową, ale i dotyczy ważnego tematu – mówią Magda Konstantynowicz i Paweł Tatur z Auto Fus Group.
Skąd się wziął pomysł na akcję społeczną „Tato, nie wstydź się”, dotykającą tematu zdrowia psychicznego mężczyzn w firmie zajmującej się motoryzacją?
Paweł Tatur, head of marketing, Auto Fus Group: Zacznijmy od tego, że w naszych obydwu oddziałach w Warszawie i Białymstoku pracuje około 300 osób, z tego jakieś 70 proc. to mężczyźni. Zresztą podobny odsetek panów mamy wśród naszych klientów. Do tego jesteśmy firmą rodzinną. Ale tak naprawdę to z jednej strony oczywiście chodziło o dotarcie do ojców, ale także do szerszej publiczności, do mężczyzn. Tyle że w kontekście innym niż zwykle, nie motoryzacyjnym. Stwierdziliśmy, że chcemy zrobić coś, co ma wartość nie tyle sprzedażową, ale dotyczy ważnego tematu. Właściwie można by tytuł tej akcji zmienić na „Tato, zacznij mówić”, bo my, faceci, niechętnie mówimy o tym,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
