Międzypokoleniowy klucz dla efektywnego partnerstwa
Partnerstwa między firmami to wiedza i doświadczenie zamiast konkurencji.
Biznes nie może dziś funkcjonować efektywnie w oderwaniu od wyzwań struktury demograficznej. Starzejące się społeczeństwo, dłuższa aktywność zawodowa i zmieniające się oczekiwania przedstawicieli różnych pokoleń sprawiają, że organizacje muszą przemyśleć na nowo swoje podejście do współpracy – zarówno wewnętrznej, jak i tej realizowanej z innymi firmami, uczelniami, samorządami czy też klientami indywidualnymi.
Firmy, które potrafią budować inteligencję generacyjną, czyli umiejętność skutecznego zarządzania różnorodnością pokoleniową, zyskują na innowacyjności, sprawniej reagują na zmiany i skuteczniej adaptują się do nowych warunków rynkowych. To właśnie międzypokoleniowa wymiana wiedzy i doświadczeń może stanowić fundament stabilnych i efektywnych partnerstw, zarówno na poziomie biznesowym, jak i w relacjach z klientami.
Dziś współpraca w sektorze B2B to przede wszystkim...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta