Luksusowa chińska marka debiutuje na polskim rynku
Hongqi to nowa luksusowa marka na polskim rynku. Nazwa oznacza czerwoną flagę i jest jedną z niewielu marek z Chin posiadającą długą tradycję. Produkcja pierwszych modeli Hongqi rozpoczęła się już w 1958 r.
Nawet kiedy podejdzie się blisko, topowa chińska limuzyna przypomina BMW serii 7. Nic dziwnego, model H9 ma 5,13 m długości, można go zamówić z dwukolorowym nadwoziem i ma równie imponujący grill. To ulubione auto chińskich dygnitarzy. Marka Hongqi (czytamy honczi) należy do koncernu FAW, który od...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta