Nadzieja Mercedesa na lepsze jutro
Mercedes pokazał światu nowego CLA. Limuzynę, która pojawi się najpierw z napędem elektrycznym, ale później również z silnikami spalinowymi.
Takiej imprezy, jak pokaz nowego CLA, Mercedes jeszcze nie robił. Do wynajętej willi na wzgórzach Rzymu zaproszonych zostało 500 gości, z czego tylko połowa to dziennikarze motoryzacyjni. Reszta to gwiazdy, celebryci i nowi twórcy kontentu – czyli wszyscy ci, którzy publikują swoje treści na Instagramie, TikToku czy YouTubie. Po liście gości wyraźnie widać nie tylko, że rynek treści się zmienia, ale i fakt, że Mercedes szuka sposobów dotarcia do nowych grup klientów. Młodych klientów.
To, jak ważny dla Mercedesa jest CLA, widać po tym, że zaprezentował go szef wszystkich szefów – Ola Källenius. Od sukcesu tego modelu nie tylko zależy utrzymanie posady przez prezesa. CLA to nowy próg wejścia do rodziny...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta