Partnerstwo dla planety
O tym, czy organizacje pozarządowe posiadają specjalistyczną wiedzę i doświadczenie w obszarach, w których działają firmy – rozmawiamy z Włodzimierzem Wlaźlakiem, prezesem zarządu Lidl Polska, oraz Mirosławem Proppé, prezesem Fundacji WWF Polska.
Imię Nazwisko
Lidl i WWF łączą siły w celu wspierania zrównoważonego rozwoju. Jakie wartości łączą państwa organizacje?
Mirosław Proppé: Dla nas w WWF ważne jest to, że Lidl jako sieć handlowa, w której w większości konsumenci zaopatrują się w żywność, edukuje i proponuje towary zdrowe i lokalne oraz podpowiada, jak zdrowo odżywiać siebie i bliskich. Misją WWF jest ochrona przyrody dla ludzi, bo w zdrowym środowisku można zdrowo i bezpiecznie żyć. Nadrzędną wartością, która łączy nasze organizacje, jest otwartość na współpracę.
Włodzimierz Wlaźlak: Zdecydowanie się pod tym podpisuję. W Lidl Polska jesteśmy świadomi wpływu, jaki mamy zarówno na środowisko, jak i edukację konsumentów w zakresie ekologicznych rozwiązań. To poczucie odpowiedzialności leży u podstaw naszej współpracy.
Jakie korzyści płyną z tej współpracy?
W.W.: Partnerstwo z tak doświadczoną i renomowaną organizacją pozwala nam realizować nasze CSR-owe cele jeszcze skuteczniej. WWF natomiast zyskuje w Lidl Polska partnera, który nie tylko wspiera misję fundacji, ale także pomaga edukować społeczeństwo oraz wdrażać konkretne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta