Elektroniczne reklamacje bez ograniczeń
Klient banku, zakładu ubezpieczeń czy funduszu inwestycyjnego będzie mógł wnieść reklamację nie tylko na piśmie czy ustnie, ale także elektronicznie – bez dodatkowych warunków.
Tak wynika z przygotowanego przez Ministerstwo Finansów projektu nowelizacji ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego. To część akcji deregulacyjnej, zmiana ma zwiększyć dostępność drogi elektronicznej i usprawnić komunikację.
W czym problem? Otóż z ustawy o rozpatrywaniu reklamacji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)