Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Efekty fuzji

11 maja 1998 | Gazeta | ZZ

LOTNICTWO

Nowe samoloty i silniki połączonych Boeinga z McDonnellem i połączonych sił BMW i Rolls-Royce'a

Efekty fuzji

Przejmowanie firm, fuzje, spółki dotychczasowych konkurentów mają nie tylko znaczenie ekonomiczne i rynkowe, ale i techniczne. Oto po upływie pół roku od fuzji dwóch wielkich producentów samolotów Boeinga i McDonnell Douglasa pojawiła się informacja o nowym produkcie połączonych firm -- Boeingu 717, średniej wielkości pasażerskim odrzutowcu, który za rok trafi do pierwszych odbiorców. Interesujące, że nowa maszyna napędzana będzie silnikami także nowego producenta, spółki firm BMW i Rolls-Royce.

Najnowszy model Boeinga w połowie br. zacznie odbywać loty niezbędne m. in. do uzyskania odpowiednich certyfikatów. Nie jest maszyną skonstruowaną "od zera", ale w gruncie rzeczy zupełnie nowe samoloty powstają dość rzadko.

W istocie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1383

Spis treści
Zamów abonament