Uwierzyć w marketing
SEMINARIUM DLA PRZEDSIĘBIORCOW
Sposoby zwiększenia udziału w rynku
Uwierzyć w marketing
Co czwarte przedsiębiorstwo stosuje pasywną strategię działania, co może je postawić w bardzo trudnej sytuacji prowadzącej do likwidacji. Mimo funkcjonowania w co szóstej firmie w Wielkopolsce jednostek marketingowych, to zorganizowanego marketingu jest brak -- wynika z badań przeprowadzonych przez Katedrę Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Poznaniu i poznański Zakład Badań Marketingowych Infomarkt.
Wyniki te zostały przedstawione na ogólnopolskim seminarium naukowoszkoleniowym poświęconym doświadczeniom i prognozom w stosowaniu marketingu przez polskie przedsiębiorstwa, zorganizowanym dla przedstawicieli...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta