Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Uwierzyć w marketing

23 maja 1998 | Ekonomia | AO

SEMINARIUM DLA PRZEDSIĘBIORCOW

Sposoby zwiększenia udziału w rynku

Uwierzyć w marketing

Co czwarte przedsiębiorstwo stosuje pasywną strategię działania, co może je postawić w bardzo trudnej sytuacji prowadzącej do likwidacji. Mimo funkcjonowania w co szóstej firmie w Wielkopolsce jednostek marketingowych, to zorganizowanego marketingu jest brak -- wynika z badań przeprowadzonych przez Katedrę Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Poznaniu i poznański Zakład Badań Marketingowych Infomarkt.

Wyniki te zostały przedstawione na ogólnopolskim seminarium naukowoszkoleniowym poświęconym doświadczeniom i prognozom w stosowaniu marketingu przez polskie przedsiębiorstwa, zorganizowanym dla przedstawicieli...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1394

Spis treści
Zamów abonament