Szyte na miarę
Każdy klient ma inne potrzeby
Szyte na miarę
Zgłaszamy się do banku i tam przy kawie ustalamy, jakie elementy standardowej oferty nam odpowiadają, a jakie nie.
Kiedy niedawno wspomniałem znajomemu, że generalnie odpowiadają mi usługi świadczone przez mój bank, ale niestety pewne drobiazgi bardzo utrudniają życie, ten zasugerował, bym przeniósł konto do innego banku. A czy nie byłoby lepiej, gdyby bank dopasował szczegóły oferowanych rozwiązań do moich potrzeb? W dobie komputeryzacji, gdy większość czynności wykonywana jest automatycznie, nie powinno to stanowić większego problemu.
Klient, który czuje się ważny i dobrze traktowany, z pewnością opowie o tym wielu znajomym. Pamiętam, jak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta