Uspokoić miliony Polaków
Likwidacja szkód rzadko kiedy wygląda jak w filmie reklamowym
Uspokoić miliony Polaków
W telewizji i w prasie pojawiły się reklamy PZU sugerujące, że jeśli ktoś ubezpieczy swoje mienie w tej właśnie firmie, może być spokojny. Tak jak Jurek z reklamy, który - chociaż ukradli mu samochód - spokojnie rozmawia z sąsiadką czy kobieta spokojnie czytająca magazyn po tym, jak okradziono jej mieszkanie. Ale czy człowiek, który choć raz likwidował szkodę w towarzystwie ubezpieczeniowym, uwierzy, że można przy tym zachować spokój.
Wykupienie polisy nie daje nikomu poczucia pełnego komfortu - w przypadku szkody zawsze trzeba załatwić wiele formalności,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta