Lody nie idą jak woda
Lody nie idą jak woda
Magdalena Nowak sprzedaje w Świnoujściu lody amerykańskie, przebój ostatnich sezonów. Porcja kosztuje od 2,80 do 4,50 zł. Piękna lodziarka nie narzeka na brak klientów, mówi, że nawet w pochmurne dni lody amerykańskie, słodsze i lepiej zamrożone od włoskich, cieszą się popularnością.
FOT. MARCIN SZUKAŁA
Nie ma chyba bardziej zdenerwowanych brakiem upałów ludzi niż producenci i sprzedawcy lodów. - Sprzedaż w lipcu była podobna do tej w zimie - narzeka Kazimierz Jarząbek, prezes Nordisu, firmy produkującej lody.
- Chłodny lipiec obniżył popyt nawet do 40 procent w porównaniu z latami ubiegłymi -...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta