Skuteczna reklama i lepsze nastroje
Rośnie wartość depozytów i kredytów
Skuteczna reklama i lepsze nastroje
Opinie
Intensywne kampanie reklamowe oraz rozwój sektora usług finansowych dla klientów indywidualnych to główne przyczyny coraz lepszych wyników kas oszczędnościowo-kredytowych. Rośnie sieć placówek oraz przybywa klientów, którzy ulokowali ponad 3,7 mld zł i zadłużyli się na 2,8 mld zł.
Od początku 2004 roku aktywa spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych (SKOK) wzrosły o 20 proc. do niemal 4 mld zł. Liczba kas zwiększyła się o 11 proc., a liczba ich członków o 20 proc.
Więcej klientów
W końcu września liczba członków SKOK przekroczyła 1,1 mln. Tyle rachunków dla klientów indywidualnych prowadzą Bank Zachodni WBK czy Bank BPH. Prezes Kasy Krajowej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta