Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Skuteczna reklama i lepsze nastroje

09 listopada 2004 | Ekonomia | AM
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Kasy oszczędnościowo-kredytowe

Rośnie wartość depozytów i kredytów

Skuteczna reklama i lepsze nastroje

Opinie

Intensywne kampanie reklamowe oraz rozwój sektora usług finansowych dla klientów indywidualnych to główne przyczyny coraz lepszych wyników kas oszczędnościowo-kredytowych. Rośnie sieć placówek oraz przybywa klientów, którzy ulokowali ponad 3,7 mld zł i zadłużyli się na 2,8 mld zł.

Od początku 2004 roku aktywa spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych (SKOK) wzrosły o 20 proc. do niemal 4 mld zł. Liczba kas zwiększyła się o 11 proc., a liczba ich członków o 20 proc.

Więcej klientów

W końcu września liczba członków SKOK przekroczyła 1,1 mln. Tyle rachunków dla klientów indywidualnych prowadzą Bank Zachodni WBK czy Bank BPH. Prezes Kasy Krajowej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3377

Spis treści

Poradniki Rzeczpospolitej

Zamów abonament