Uśmiechnięty hotelarz, zadowolony klient
Krzysztof Milski: To trudne zadanie. Widać, że cały czas branża rozwija się dynamicznie. Obiektów hotelarskich w Polsce mamy ponad 14 tys. - są to nie tylko hotele, ale i motele, pensjonaty, domy wycieczkowe czy campingi. I z roku na rok liczba ich wzrasta. Standardy tych obiektów określa odpowiednia ustawa. O ile warunki techniczne są w nich poprawiane dość szybko i sprawnie, o tyle jeszcze wielu pracownikom w branży - a jest ich w Polsce łącznie ponad 200 tys., brakuje profesjonalizmu. Są już wśród nich zawodowcy, jednak spora ich część nie dostrzega, że to właśnie codzienna praca hotelarzy wpływa na poziom usług i przynosi zyski danemu przedsiębiorstwu hotelowemu.
Czy to oznacza, że kluczem do osiągnięcia zysków przez hotel jest przede wszystkim postawa samych pracowników?Tak jest naprawdę. Dzięki naszym umiejętnościom zawodowym, a także uśmiechowi, życzliwości, kulturze osobistej najszybciej zdobywamy gości, a więc środki, nie tylko na swoje utrzymanie, ale i na rozwój hotelu, który dla gościa - o czym zawsze należy pamiętać - jest miejscem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta