Sieci handlowe walczą o dobre imię
19 stycznia 2005 | Ekonomia | AB
HANDEL Hipermarkety chcą poprawić swój wizerunek Sieci handlowe walczą o dobre imię Inwestują miliardy w lokalną infrastrukturę, płacą dziesiątki milionów złotych podatków, wspierają akcje dobroczynne - chwali zasługi sieci super i hipermarketów raport przygotowany na zlecenie Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji. Przedstawiciele działających w Polsce dużych sieci handlowych nie mogą być zadowoleni z klimatu, jaki panuje wokół nich. Na zdjęciu od lewej: Andrzej Faliński, sekretarz generalny Polskiej Organizacja Handlu i Dystrybucji, Renata Juszkiewicz, wiceprezes organizacji, i jej...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta