Gadżet, zabawka i bezpieczeństwo
Im rynek telefonii komórkowej jest bardziej nasycony, tym trudniej zdobyć nowych klientów. W zeszłym roku najpierw należąca do Polskiej Telefonii Komórkowej sieć Heyah, a w ślad za nią inne sieci zaatakowały swą ofertą nastolatków i młodych ludzi. W tym roku zanosi się na to, że celem staną się dzieci. PTK Centertel przygotował specjalną ofertę dla najmłodszych.
Druga próbaPierwszą ofertą adresowaną do młodych ludzi była Heyah. Dotyczyła osób między 15. a 25. rokiem życia. - Cały przekaz medialny i język używany w reklamie był i jest skierowany do tej grupy - mówiła "Rz" Agata Borowska, rzecznik Heyah. Podkreśliła, że oferta zawierała zmiany w cennikach usług przedpłaconych oczekiwane przez młodych ludzi: tanie rozmowy rozliczane z dokładnością co do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta