Na razie dostępne są tylko informacje
W Polsce tylko 2 procent usług publicznych można w pełni załatwić przez Internet, co jest jednym z najgorszych wyników w krajach europejskich.
Rozwój elektronicznej administracji w Polsce przyśpieszył w ubiegłych trzech latach. Wskaźnik tego rozwoju powiększył się, według unijnych badań, z 19 proc. w 2002 r. do 34 proc. obecnie. Oznacza to jednak, że przyśpieszenie wystarczyło tylko na pokonanie pierwszego etapu - przekroczenie progu (określany jest on wskaźnikiem 25 proc.), po którym obok informacji pojawiają się pozostałe usługi elektronicznych urzędów. Dla porównania w innych krajach europejskich, według badań CapGemini, poziom rozwoju e-usług publicznych wynosi średnio 66 proc.
Aktywne samorządy lokalne...Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta