Między butikiem a dyskontem
07 grudnia 2005 | Ekonomia | AB
HANDEL Decyduje zasobność portfeli klientów Między butikiem a dyskontem Konsumentów Europy Środkowo-Wschodniej i Azji czeka w najbliższych latach szybki rozwój produktów pod tzw. własnymi markami sieci oraz dalsze zróżnicowanie sklepów na luksusowe i tanie - przewidują analitycy firmy doradczej PricewaterhouseCoopers
Producenci markowych towarów, którzy już teraz narzekają na konkurencję tańszych marek sieci handlowych, powinni...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta