Firmy ubezpieczeniowe zwykle naciągają prawo
W zeszłym roku rzecznik ubezpieczonych chroniąc prawne interesy klientów interweniował trzy i pół tysiąca razy w zakładach ubezpieczeń.
Najwięcej skarg klientów dotyczyło odmowy bądź zaniżania wypłaty odszkodowania.
Pierwszy raz rzecznik opublikował informacje o tym, jak często i które zakłady naciągają prawo na niekorzyść klientów.
Interwencje i poradyZakłady uznawały argumentację rzecznika średnio tylko w jednej trzeciej wypadków. Częściej w przypadku ubezpieczeń majątkowych, w której to dziedzinie orzecznictwo sądów i praktyka stosowania przepisów jest znacznie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta