Wyższa poprzeczka dla reklamy
William Eccleshare: Też mam wrażenie, że reklamy telewizyjne są za długie i jest ich za dużo. Wyzwaniem w takiej sytuacji jest poszukiwanie nowych, nietypowych sposobów na promocję. Stąd tak ważne są nowinki, jak ambient media czy marketing wirusowy. Agencje będą też musiały bardziej się przykładać do pracy i przygotowywać ciekawsze reklamy. Jeśli reklama będzie naprawdę niezła, widz zatrzyma PVR, żeby ją obejrzeć. Takie reklamy już...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta