Nie każda praca ma powodzenie
Ale największe zapotrzebowanie na młodych zgłaszają działy handlowe, bo sprzedawców potrzeba w każdej firmie. - Na pewno jest więcej ofert niż przed rokiem, ale często nie odpowiadają one zainteresowaniom młodych ludzi - mówi Monika Skrzypczyk, stażystka ds. zawodowej promocji studentów i absolwentów w Biurze Karier Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Dlaczego?
- Najwięcej propozycji dotyczy stanowisk sprzedażowych. Nazwy dla tych stanowisk są bardzo różne: asystent, specjalista, konsultant - a tak naprawdę chodzi o sprzedaż produktów czy usług...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta