Polacy kupują piwo nie tylko latem
Polacy kupują piwo nie tylko latem
Pierwsze półrocze podsumował już Carlsberg Polska, trzeci producent piwa w Polsce. Od stycznia do końca czerwca firma ta sprzedała ponad 2,2 mln hl piwa, o 18 proc. więcej niż rok wcześniej. Rekordowy był dla niej czerwiec – sprzedaż piwa poszła wówczas w górę o 28 proc.
Wyników nie podały jeszcze giełdowa grupa Żywiec oraz Kompania Piwowarska, najwięksi konkurenci Carlsberga. W Kompanii, która jest liderem polskiego rynku, przyznają jednak, że pierwsze półrocze było dla nich udane. – Osiągnęliśmy dwucyfrowy wzrost sprzedaży – mówi Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy tej firmy.
Powody do radości mają nie tylko piwni...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta