Rozrywka przy okazji zakupów
Liczba odwiedzających galerie handlowe w czasie trwania takich imprez zwiększa się nawet o 20 tys. osób.
Dzięki imprezom klienci dłużej zostają w centrach handlowych i rośnie szansa na to, że kupią więcej. Koncerty i wystawy przyciągają też nowych klientów, nawet osoby z odległych części miasta i turystów. - W czasie koncertów i innych imprez ściągają do nas ludzie z różnych stron Trójmiasta, także ci, którzy nie przyszliby tu specjalnie na zakupy. Każde takie wydarzenie sprawia, że odwiedza nas o trzy tysiące więcej potencjalnych klientów niż w weekend bez imprezy - mówi Wojciech Korzeniewski z działu marketingu Centrum Handlowego Manhattan, które...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta