Bez mundurków na billboardach
Bez mundurków na billboardach
Nie będzie billboardowej akcji promującej szkolne mundurki.
– Przetarg na kampanię został unieważniony – poinformowała "Rzeczpospolitą" rzeczniczka resortu Aneta Woźniak. I dodała, że taką decyzję podjął wczoraj wieczorem minister Roman Giertych.
O kontrowersyjnych zasadach przetargu na reklamę strojów szkolnych pisała czwartkowa "Rz". MEN postawiło warunek, by firma, która ma realizować kampanię billboardową, umieściła też reklamy w warszawskim metrze. A właścicielem wszystkich powierzchni reklamowych w metrze jest jedna firma – Ströer. W ten sposób inni posiadacze billboardów nie mieli żadnych szans na wygranie przetargu. Nic dziwnego, że zaprotestowali przeciwko ograniczaniu konkurencji. Kampania reklamowa miała ruszyć w połowie sierpnia. MEN chciało na nią wydać 655 tys. złotych.
mku, e. o. A2, A5