Samorządy doceniły znaczenie promocji
Wzrastające nakłady na promocję pokazują, że włodarze miast coraz poważniej traktują promocję. Zdanych uzyskanych z ankiet przesłanych do "Rz" od gmin i miast wynika, że ponad 280 z nich przeznaczyło w ubiegłym roku na ten cel 118,5 mln zł, czyli prawie o 50 proc. więcej niż jeszcze rok wcześniej. - Widać wzrost świadomości wśród samorządów, że promocja ma znaczenie dla ich rozwoju - podkreślają eksperci.
Łódź LynchaChoć są już samorządy, które radzą sobie całkiem nieźle z promocją, to większość dopiero do niej się przymierza. Najwięcej wydają oczywiście miasta, a im są większe, tym wyższych wydatków promocyjnych można się spodziewać. I tak, aż po 12 mln zł wydały w minionym roku Wrocław i Łódź. Kolejny na tej liście Gdańsk przeznaczył na promocję o ponad połowę mniej -...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta