Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

06 sierpnia 2007 | Ekonomia i rynek

Piętnaście lat – tyle mija w tym roku od pojawienia się w Polsce największej światowej firmy produkującej kosmetyki, grupy L'Oreal, wraz z takimi markami, jak L'Oreal, Garnier, Biotherm , Lancome czy Vichy. Ostatnio dołączyła do swego imperium marki Body Shop i Sanoflore, orientując się na rosnącą rzeszę zorientowanych na "biologiczne" produkty klientów. Fabryka L'Oreal pod Pruszkowem jako jedyna w tej części świata od 10 lat obsługuje dział szerokiej dystrybucji koncernu. Dyrektor generalny grupy L'Oreal Jean Paul Agon zapewnia, że jeszcze w tym roku L'Oreal będzie na polskim rynku kosmetycznym firmą numer jeden we wszystkich segmentach sprzedaży. I zapowiada kolejne inwestycje w naszym kraju.

Brak okładki

Wydanie: 4278

Spis treści
Zamów abonament