Strój bez logo to reprezentacja firmy
Ustawy podatkowe nie definiują pojęcia reklamy. Według słownika języka polskiego (wydawnictwa PWN) jest to działanie zachęcające potencjalnych klientów do zakupu konkretnych towarów lub korzystania z określonych usług. Z kolei zgodnie z encyklopedią PWN reklama to zespół czynności i środków stosowany w celu zainteresowania i zachęcenia do zakupu określonych towarów lub usług, zwrócenia uwagi na danego producenta, placówkę handlową. Do słownikowego rozumienia pojęcia reklamy odwołują się też wyroki sądów administracyjnych i wyjaśnienia organów podatkowych. Wnika z nich, że reklamą jest pewien przekaz kierowany do klienta, dodatkowa informacja o towarach, ich zaletach, wartości, miejscach i możliwościach nabycia.
Ubiór też może być reklamąPrzekaz taki może mieć dowolną formę - np. napisu,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta