Rosną wpływy z reklam w dziennikach
Wpływy z reklam w lipcu w większości dużych ogólnopolskich gazet wzrosły w porównaniu z ubiegłym rokiem - wynika z danych cennikowych netto Expert Monitora. Cały rynek dzienników urósł o 10,6 proc. Szybciej niż rynek, o ponad 50 proc., do 10,5 mln zł, zwiększyły się wpływy reklamowe "Rzeczpospolitej". Przychody z reklam "Gazety Wyborczej" zwiększyły się o 14,4 proc., do 68,8 mln zł, a "Dziennika" wzrosły ponad dwukrotnie - do 10,3 mln zł. Stracił bulwarowy "Fakt", który w lipcu uzyskał z reklam 9,8 mln zł, o 16 proc. mniej niż rok wcześniej. Wpływy "Super Expressu" podniosły się natomiast o 5,5 proc., do 6,2 mln zł. Dane Expert Monitora nie uwzględniają autopromocji.
ele