Władza nad mediami – zabójczy narkotyk polskich polityków
Czas na porządki, czas wrócić do pytań fundamentalnych. Jak zapewnić bezstronność mediów publicznych? – pyta szef OmniMedia
Kampania wyborcza dobiegła końca. Kurz po batalii opada. Wydarzenia ostatnich miesięcy powinny skłonić polityków do refleksji na temat funkcjonowania i sposobu finansowania mediów publicznych oraz regulatora rynku: Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Funkcjonowanie tych instytucji w momencie dla społeczeństwa przełomowym – kampanii wyborczej – pokazuje skalę kryzysu systemu zarządzania mediami publicznymi w Polsce. Czas na wyciągnięcie wniosków. Mam głęboką nadzieję, że tym razem nie skończy się na przedwyborczej retoryce. Że politycy w poczuciu misji naprawy państwa zniosą patologiczne podstawy funkcjonowania telewizji publicznej i oprą się pokusie kontroli i propagandy. Zróbcie to dla kraju, dla wyborców i dla siebie. Pokusa uprawiania propagandy, pycha płynąca z kontroli nad środkami przekazu, butne przekonanie, że „ciemny lud to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta