Ogumienie w promocji dla panów
Kalendarz Pirelli 2008. Jak najlepiej reklamować wyposażenie samochodu? Pokazując piękne dziewczyny
Telewizyjne relacje z samochodowych targów pokazują zwykle panienki w kusych spódniczkach oparte w kuszących pozach o maskę nowego modelu. Kolorowe zdjęcia roznegliżowanych młodych kobiet są ulubione w stacjach obsługi i warsztatach. W opinii producentów oleju, reflektorów, świec nagie dziewczęta umieją przekonać do firmowanego wyrobu.
Gdy firma Pirelli chciała wprowadzić swoje opony samochodowe na niedostępny rynek brytyjski, sięgnęła po sprawdzony sposób: kalendarz z modelkami. Wyróżniać się miał dwojako: wykorzystaniem najlepszych fotografów oraz świadomym ograniczeniem dostępności. Odbiorcami mieli być ludzie wpływowi, bynajmniej nie z branży motoryzacyjnej – od pierwszej edycji na liście obdarowywanych kalendarzem był np. książę Filip, małżonek królowej Elżbiety II. Tak narodził się kult The Cal, jak szybko zaczęto...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta