Czarne złoto potrzebuje dobrego PR
Bez zmiany wizerunku szykujące się na giełdę spółki węglowe mogą mieć duże problemy ze znalezieniem chętnych na swoje akcje.
– Brak reklamy to bolączka górnictwa od lat – przyznaje Dominik Kolorz, szef górniczej „S”, i zapewnia, że w tej sprawie związki zawodowe mówią jednym głosem z zarządami spółek, choć zdają sobie sprawę, że potrzeba na to ogromnych nakładów finansowych.
– Głośno mówimy o potrzebie stworzenia przyjaznej kampanii promującej branżę, jednak zawsze okazuje się, że są jakieś ważniejsze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta