Pan Tadeusz dał zarobić V&S Luksusowej
Producent wódki z Zielonej Góry wykorzystał hossę na polskim rynku mocnych alkoholi. I choć w 2008 roku prawdopodobnie nie pobije ubiegłorocznego rekordu sprzedaży, chce ją jednak zwiększyć o co najmniej kilka procent.
– W 2007 roku nasze przychody brutto ze sprzedaży wyniosły 730 mln złotych i były o 30 procent wyższe niż rok wcześniej – mówi „Rz” Krzysztof Grudziński, prezes spółki V&S Luksusowa z Zielonej Góry, której udziały w polskim rynku wódki przekraczają 10 procent. W sumie firma ta sprzedała w 2007 roku 27 mln l alkoholu, głównie wódki.
Najbardziej, o połowę, V&S Luksusowa zwiększyła sprzedaż wódki Pan Tadeusz. Prezes Grudziński wyjaśnia, że tak znaczny...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta