Rekordowe wydatki na reklamę zewnętrzną
Sprzedaż branży w ubiegłym roku wzrosła o niemal 20 proc. Powód to zarówno nowi gracze na rynku telekomunikacyjnych czy prasowym, jak i przyspieszone wybory.
Jak podaje Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), ubiegłoroczna sprzedaż firm z branży outdoorowej wyniosła 625,6 mln zł, co oznacza wzrost o niemal 19,5 proc. w porównaniu z 2006 r. – Wiosną prognozowaliśmy wzrost o 12 – 15 proc. Tymczasem miało miejsce kilka wydarzeń, których nie przewidzieliśmy, i wzrost przekroczył założenia – mówi Lech Kaczoń, prezes IGRZ.
W czwartym kwartale wartość sprzedaży firm reklamy zewnętrznej była o ponad 30 proc. wyższa niż przed rokiem i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta