Miękki podłokietnik dla dyrektora, twardy dla podwładnego
Do końca roku urzędnicy dostaną nowe biurka i szafy. Obecne mają ponad osiem lat
Miasto ogłosiło jeden z największych przetargów na zakup mebli – zaplanowano na nie do 206 tys. euro.
Biuro administracji przygotowało bardzo szczegółową specyfikację zamówienia podzieloną na opisy „mebli typu standard” i „typu dyrektorskiego”. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, jaka jest różnica między zwykłym urzędnikiem a urzędnikiem – dyrektorem.
Czym więc różni się np. fotel dyrektorski od krzesła pracownika ratusza?Okazuje się, że u pryncypała siedzisko wraz z oparciem ma tworzyć całość, a podłokietniki dla dyrektorskich łokci muszą być miękkie....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta