Ceny reklam telewizyjnych będą rosły
Wartość rynku reklamy w tym roku przekroczy w Polsce 7,5 mld zł, a w przyszłym wyniesie ponad 8 mld – wynika z raportu opracowanego przez brokera reklamowego CR Media Consulting.
Polski rynek reklamy będzie się rozwijał lepiej, niż analitycy CR Media przewidywali wcześniej. Jego wartość wzrośnie o ponad 11 proc. Media najbardziej zyskają na wielkich wydarzeniach sportowych – Euro 2008 i letniej olimpiadzie w Pekinie.
– Lepsze wyniki będą rezultatem głównie wyższego popytu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta