Wyższa szkoła łowienia studenta
Lepsze czasy dla kandydatów na studia, a trudniejsze dla uczelni. Niż demograficzny zaostrza rynkową walkę
Do końca kwietnia setka studentów Politechniki Wrocławskiej odwiedzi ponad 220 liceów i innych szkół ponadgimnazjalnych w całym kraju, promując studia na swojej uczelni. Choć serię spotkań z maturzystami rozpoczęli już w grudniu ubiegłego roku, teraz trwa najbardziej intensywny okres całej kampanii. – Nasi studenci najlepiej opowiedzą młodszym kolegom o warunkach studiowania na naszej uczelni i o atrakcjach życia studenckiego we Wrocławiu – wyjaśnia Paweł Czuma, rzecznik PWr. Za każdą prezentację studenci PWr dostają 50 zł plus zwrot kosztów podróży. Dodatkowo uczelnia finansuje materiały promocyjne i premie dla najbardziej aktywnych. To kosztuje, ale przedstawiciele uczelni zgodnie przyznają, że narastająca konkurencja na polskim rynku edukacji i niż demograficzny zmusza je do większych inwestycji w promocję i marketing. I walki o studentów, których trzeba umieć przyciągnąć i utrzymać.
Potencjał rynku dostrzegli także organizatorzy targów edukacyjnych, które do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta