Uczelnie dadzą zarobić fachowcom od marketingu
Szkoły wyższe muszą się nauczyć budować swoją markę. Bo silna marka to dziś najlepszy sposób, aby przetrwać na rynku edukacji
Wyróżnij się albo zgiń – tę podstawową zasadę marketingu, którą dobrze znają szefowie firm, teraz zaczynają sobie przyswajać także rektorzy szkół wyższych. Zwłaszcza tych, które nie należą do wąskiej grupki najbardziej znanych, w większości publicznych, uczelni.
– Można być najlepszym albo można powalczyć o bycie najlepszym w jakiejś kategorii – radził przedstawicielom polskich szkół wyższych Larry Lauer, wicekanclerz ds. marketingu i komunikacji amerykańskiego Texas Christian University. Był jednym z prelegentów konferencji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta