Język Angielski – Lekcja 26. AIDA(S) at university
Przedstawiamy kolejną lekcję angielskiego z „Rz” i Archibaldem – Centrum Języka Angielskiego. Co tydzień inny temat związany z pracą, studiami i karierą – tekst, słowniczek, ćwiczenia, idiomy lub frazeologizmy. Jest też wersja dźwiękowa materiałów. Po przeczytaniu tekstów wejdź na www.rp.pl i posłuchaj dzisiejszej lekcji. Szczegóły na www.archibald.pl
You might be wondering why I entitled this week’s lesson AIDA(S). Those of you who are interested in marketing, will know that the acronym describes a list of events that are undergone when a person is selling a product or service. It describes the role of advertising and other promotional tools.
Awareness (informs the potential buyer of the product)Interest (grabs the customers attention, interest)Desire (creates a desire, the need to buy the product)Action (makes the customer purchase the product)Nowadays, there is another letter added, S which means satisfaction. If a customer is satisfied with the product or service, he/she will return for the product and hopefully give positive feedback to others. Can we apply this marketing strategy to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta