Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rozpędzony rynek reklamy zwolni po wakacjach

17 lipca 2008 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
≥Największym reklamodawcą w czerwcu był Polkomtel. Na spoty telewizyjne promujące markę 36,6 wydał ponad 12 mln zł
źródło: Rzeczpospolita
≥Największym reklamodawcą w czerwcu był Polkomtel. Na spoty telewizyjne promujące markę 36,6 wydał ponad 12 mln zł

W domach mediowych trwa podliczanie pierwszego półrocza. Eksperci coraz głośniej mówią, że branża nie oprze się ogólnym trendom i będzie hamować

Przybywa prognoz przewidujących, że dynamika wydatków na reklamę po okresie prosperity zacznie spadać. – W naszym ostatnim raporcie zakładamy wyhamowanie rynku, które zacznie się w drugiej połowie roku i będzie kontynuowane w następnym. Jeśli chodzi o 2008 rok, to wzrost będzie dwucyfrowy, ale druga połowa może już przynieść wzrost mniejszy niż 10 proc. – mówi Maciej Chodorowski, członek zarządu CR Media Consulting.

W ubiegłym roku polski rynek reklamy był wart ok. 6,6 mld zł i zwiększył się według Ad. Media Raportu publikowanego przez CR Media o 12,8 proc. Dom...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8067

Spis treści
Zamów abonament