Rozpędzony rynek reklamy zwolni po wakacjach
W domach mediowych trwa podliczanie pierwszego półrocza. Eksperci coraz głośniej mówią, że branża nie oprze się ogólnym trendom i będzie hamować
Przybywa prognoz przewidujących, że dynamika wydatków na reklamę po okresie prosperity zacznie spadać. – W naszym ostatnim raporcie zakładamy wyhamowanie rynku, które zacznie się w drugiej połowie roku i będzie kontynuowane w następnym. Jeśli chodzi o 2008 rok, to wzrost będzie dwucyfrowy, ale druga połowa może już przynieść wzrost mniejszy niż 10 proc. – mówi Maciej Chodorowski, członek zarządu CR Media Consulting.
W ubiegłym roku polski rynek reklamy był wart ok. 6,6 mld zł i zwiększył się według Ad. Media Raportu publikowanego przez CR Media o 12,8 proc. Dom...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta