Co słychać na rynku
Patrycja Dzikowska, Jones Lang LaSalle
– Coraz bardziej popularna w Europie Zachodniej staje się idea tzw. trzeciego miejsca. To idea stworzenia przychylnego, przyjaznego ludziom otoczenia, innego od domu i pracy, gdzie zakupy stanowią tło dla życia towarzyskiego. Skłania to deweloperów centrów handlowych do szukania sposobów na wykorzystanie handlu jako miejsca, gdzie ludzie przychodzą nie celowo i wyłącznie na zakupy, ale gdzie kupują niejako przy okazji spotkań towarzyskich i spędzania czasu wolnego. Obecnie jednak w 75 proc....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta