Gdy sam nie działasz, nie broń innym
Właściciel praw do transmisji i reklam podczas imprezy sportowej nie może żądać odszkodowania za to, że inni z nich skorzystali, skoro on sam się na to nie zdecydował
To wniosek z wyroku warszawskiego Sądu Apelacyjnego, który uznał, że w takiej sytuacji nie wystąpiła szkoda. Tego rodzaju spraw jest niewiele, ale wraz z komercjalizacją sportu zaczynają trafiać do sądów.
Chodziło o Związek Piłki Ręcznej (ZPR), który sprzedał spółce z o.o. Go & Goal prawa do transmisji i banerów na meczach polskiej reprezentacji. Go & Goal...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta