Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mniej reklam w amerykańskich gazetach

06 stycznia 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Reklama w gazetach. W tym roku wpływy z reklam w gazetach w USA spadną  wobec 2008 r. o ponad  10 proc. – szacują analitycy.
źródło: Rzeczpospolita
Reklama w gazetach. W tym roku wpływy z reklam w gazetach w USA spadną wobec 2008 r. o ponad 10 proc. – szacują analitycy.

Coraz więcej firm analizujących rynek reklamowy w USA tnie prognozy reklamowych wpływów dla tamtejszych dzienników

Z zestawienia eMarketera wynika, że co najmniej kilka liczących się na rynku firm spodziewa się, iż w tym roku będą one niższe od ubiegłorocznych o grubo ponad 10 proc. Barclays Capital ocenia nawet, że w 2009 r. wpływy amerykańskich gazet z reklam, szacowane w 2008 r. przez firmy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8209

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament