Kryzys nie zniechęci Polaków do picia whisky
W 2009 r. wydamy na whisky 704, 3 mln zł – prognozuje Euromonitor International. Będzie to o niemal 12 proc. więcej niż w 2008 r. Analitycy Euromonitora uważają, że to właśnie Polska i pozostałe kraje Europy Środkowo-Wschodniej będą napędzać sprzedaż whisky. Popyt na nią będzie rósł szybko także w Azji, Afryce i Ameryce Łacińskiej.
O wzrost sprzedaży w Polsce spokojni są także producenci i dystrybutorzy whisky. – Polacy nadal interesują się międzynarodowymi markami wchodzącymi na nasz rynek. Coraz chętniej sięgają po whisky i to nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta